Ось такі вагони з вугіллям стоять на  ж/д вокзалі у Володимирі- Волинскому. Ніби нічого дивного, якби не написи на них. А саме – “АОА Угольная компания «Кузбассразрезуголь». В Інтернеті про цю компанію йдеться, що це – “другий за об’ємами видобутку виробник вугілля в Росії”. Звідки в Укрзалізниці взялись вагони з російським  маркуванням? 
Як вдалося дізнатися, цими днями стало відомо про те, що з середини жовтня РФ почала експортні продажі вугілля, видобутого в зоні АТО, транзитом через територію України до Польщі. Про це пише “Економічна правда”. Протягом другої декади жовтня по цій схемі з території Росії до Польщі було поставлено 45 вагонів з вугіллям (більше 3 тис т антрациту). Пунктом відправлення вантажу є залізнична станція “Несветай” (м. Новошахтинськ, РФ), який є одним з пунктів прийому краденого донбаського вугілля, і з якого вагони потрапляють на прикордонну залізничну станцію “Соловей” (Білгородська обл., РФ) і в’їжджають на територію України через станцію “Тополі” (Харківська обл.). Надалі ці ж вагони в’їжджали з України на територію Польщі через прикордонний перехід “Ізов-Хрубешов”. Цю інформацію підтверджують дані РЖД.
Російський Новошахтинськ – місто із законсервованою гірничодобувною промисловістю. Остання шахта тут була закрита більше п’яти років тому. У 25 км від Новошахтинська знаходиться КПП “Должанський” (Луганська обл.), через який здійснюється вивезення вугілля з зони АТО в РФ.
Про початок поставок краденого українського вугілля в Польщу стало відомо в перших числах жовтня. На той момент ці операції здійснювалися через територію Білорусі.
Чиє це вугілля у російських вагонах приймає Укразалізниця? І куди воно прямує? Досить незвично виглядає наша українська військова техніка, яка вчора прибула із зони АТО, на їх фоні.

This slideshow requires JavaScript.

 

 

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!