20 липня відбулося засідання виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради, на якому слухалося 31 питання порядку денного. Основними з них були звіти про хід виконання Програми економічного і соціального розвитку міста та підсумки виконання бюджету за І півріччя.
Доповідачем з першого питання була начальник управління економіки Оксана Субицька, котра проінформувала присутніх про основні заходи, які були проведені в місті, а саме: капітальні та поточні ремонти доріг; тротураів, водостоків, дахів, прибудинкових територій та внутрішньобудинкової мережі. Окремим блоком висвітлено питання матеріально-технічного оснащення освітянських закладів міста, закладів культури та медицини. Поряд з тим Оксана Мирославівна наголосила на ряду проблем, які зводяться до заборгованості держави по різниці в тарифах та пільг по субсидіях; відсутності житла для військових. Є проблеми з боргами по заробітній платі працівникам ЖЕК. Згасла ідея створення реабілітаційного центру для дітей по тій причині, що немає кандидатури на посаду директора.
Зі звітом про хід виконання бюджету міста за І півріччя виступила начальник фінансового управління Тетяна Шибирин. Вцілому бюджет виконано. Більше того, є певний ріст надходжень, зокерема від ПДФО (+1,8 млн) та відсотків від розміщення коштів на депозитному рахунку (1,1млн). Виконано на 111 відсотків бюджет розвитку. Поряд з тим є заборгованість підприємств-банкрутів в сумі 3,5 млн.грн. Збільшилася на 48 мільйонів видаткова частина бюджету. Причина – підвищення мінімального розміру заробітної плати та ріст тарифів на енергоносії. В основному видатки йшли на капітальні та поточні ремонти; виплату заробітної плати та нарахування на її фонд; оплату енергоносіїв.
Дивно було те, що питання вжиття заходів щодо забезпечення дієвого контролю за повнотою нарахування та сплати в розрізі податків та платежів до бюджету міста було знято з порядку денного. Причиною стало те, що цим питанням займається обласний апарат фіскальної служби. Тому запропоновано заслухати дану інформацію на робочій групі та за потреби винести на чергову сесію.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!