Автотраса Володимир-Волинський-Нововолинськ потрапила в п’ятірку лідерів найгірших доріг України. Цим самим вона увійшла в перелік доріг, які водіям слід оминати, аби не стати жертвою дорожньо-транспортної пригоди, або ж «скалічити» свого залізного коня.

Про це йдеться у відеосюжеті Фактів на телеканалі ІSTV.

Україна у п’ятірці лідерів світу, на жаль, за поганою якістю доріг. Подекуди шляхів практично немає. А держава спроможна забезпечити ремонт лише 1% від необхідного.

Дорога Миколаїв-Кропивницький нагадує трасу для екстремального авторалі. У деяких ямах легковик може просто втопитися. У метрових вибоїнах гублять колеса навіть потужні вантажівки. Роками тут не було жодного ремонту, а найбільші вирви просто засипали щебенем і піском. Цій дорозі сміливо можна віддати першість серед найгірших.

На Одещині, вздовж Дунаю дорогою Кілія-Ізмаїл ніхто й не їздить – асфальт, немов після бомбардування.

Дорозі вже 35 років, відремонтувати її влада Одещини не спроможна. 6 мільйонів гривень треба на кожен кілометр.

Долина – Хуст – трасу державного значення востаннє капітально ремонтували в 90-х роках. А по вибоїнах та кольорових пломбах, що так-сяк утримують дорожнє полотно, можна досліджувати історію українського асфальтовиробництва.

За титул найгіршої може позмагатися і траса на Запоріжжі – від Пологів до Розівки – тут ями завглибшки до пів метра.

Нині ремонтувати треба 170 тисяч кілометрів. Державних грошей не вистачає. Навіть просто дірки залатати на сезон.

На 2017 рік передбачено 7 мільярдів гривень – вистачить лише на кожну соту яму.

Траса Володимир-Волинський – Нововолинськ завершує п’ятірку найгірших українських доріг. Чи не щодня там стається ДТП саме через погону якість дороги.

Нагадаємо, нещодавно саме на цій трасі автобус ледь не згубив колесо.

Більше, – у відеосюжеті.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!