18 квітня у Володимирі-Волинському відбулося урочисте відкриття оновленого, проєвропейського  Центру надання адміністративних послуг, який обслуговуватиме не лише жителів міста, а й району.

На цю надто важливу та визначальну для громади подію прибув губернатор Волині Володимир Гунчик. Поряд з тим, на відкритті присутніми були керівник Проекту технічної допомоги ЄС «Центр як іноваційний інструмент взаємодії влади та громади» Роман Матвійчук та керівник проекту GIZ «Реформа управління на сході України» Тарас Журавель.

Окрім цих поважних гостей, участь у відкритті брали міський голова Петро Саганюк, голова Володимир-Волинської районної ради Роман Гук, голова райдержадміністрації Наталія Василець, депутат обласної ради Валерій Діброва, депутати міської ради, представники   ЦНАП Устилузької ОТГ.

Відкриваючи урочисту частину, керівник Володимир-Волинського центру надання адміністративних послуг Алла Троць зауважила, що відсьогодні громадяни Володимирщини отримуватимуть якісні адмінпослуги, спектр яких постійно розширюватиметься.

Для зручності людей кожному спеціалісту обладнане окреме робоче місце, у приміщенні ведеться не лише відеозапис, а й діє швидка електронно-талонна система, яка економить дорогоцінний час кожного.

Крім цього, у приміщенні ЦНАП влаштовано робоче місце для працівника «Ощадбанку», що дасть можливість користувачам послуг відразу ж внести відповідну плату, не покидаючи адмінприміщення. Для тих людей, котрі прибудуть до ЦНАП із маленькими дітками, обладнано ігровий майданчик, який подарував Благодійний фонд «Матері Божої Неустанної Помочі».

У реалізацію проекту  вкладено 1275 тисяч гривень коштів Євросоюзу, 525 тисяч міського та 15 тисяч – районного бюджетів.

За господинею цієї сучаснї установи, слово надавалося міському голові Петру Саганюку,  голові ОДА Володимиру Гунчику, голові РДА Наталії Василець, керівнику німецького DIZ Тарасу Журавлю та депутату обласної ради Валерію Діброві.

Усі вони дякували ЄС за  прекрасний проект та виразили неабияку надію в тому, що наші громадяни отримуватимуть  доступні адміністративні послуги.

Після урочистого перерізання стрічки, делегація мала можливість не лише ознайомитися із просторими залами, робочими місцями, а й побачити на власні очі, як працює електронна система обслуговування клієнтів.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!