23 березня відбулося засідання громадської ради при Володимир-Волинській райдержадміністрації, на розгляд якої виносилося два основних питання: про ліквідацію сміттєзвалищ в районі та звіт про виконання бюджету району за 2016 рік. Решта питань торкнулися організаційних моментів самої громадської ради.

Про ліквідацію сміттєзвалищ доповідав начальник управління архітектури, містобудування та житлово-комунального господарства Петро Чуцький.

У своєму виступі Петро Андрійович акцентував увагу на тому, що благоустрій в селах залежить від влади. Якщо голова сільської ради може згуртувати громаду та донести до свідомості кожного, що чисто не там, де прибирають, а там, де не смітять, тоді там і не “пахне” стихійними сміттєзвалищами. Зауважив, що основними документами, які регулюють діяльність влади у даному напрямку, є Правила та заходи по благоустрою.

У подальшому пан Чуцький повідомив, що у найгіршому та занедбаному стані у районі перебувають приміщення Райспоживспілки. Однак не складено жодного протокола про адміністративне порушення та не змушено керівників цієї спілки привести свої магазини до належного вигляду. Як і не складалися протоколи про порушення Правил благоустрою на нерядивих мешканців сіл. Голови сільських рад таким чином просто не бажають наживати собі ворогів.

За минулий рік вдалося ліквідувати в районі 42 стихійних сміттєзвалища, а 6 сільських рад організували централізований вивіз сміття на полігон. Для наведення порядку Чуцький пропонує створити в районі три стаціонарних місця для звозу та утилізації побутових відходів.

Підсумовуючи дане питання, члени ради прийняли рішення прийняти дану інформацію до відома та рекомендували активізувати в районі роботу по притягненню порушників Правил благоустрою до відповідальності.

По другому питанні виступила начальник управління фінансів Олена Бондарук, котра зазначила, що минулорічний бюджет був успішним та вперше за останні роки ріст власних доходів збільшився на 57 відсотків завдяки збільшенню поступлень податку на доходи фізичних осіб, акцизного податку та плати за землю. Вперше вдалося акумулювати у спеціальному фонді майже 10 мільйонів гривень. А за рахунок субвенції на соціально-економічний розвиток були приведені до порядку спортивні майданчики, проведено ремонт водогонів, вуличного освітлення та придбано два комп’ютерних класи.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!