Учора відбулося засідання «круглого столу» із підприємцями Володимира-Волинського, організованого міською радою спільно із  ФПП «Бізнес-центр». На цей захід було запрошено представників страхових  фондів, управління соціального захисту населення та Держпродспоживслужби.

Відкриваючи засідання, заступник міського голови Лариса Кулікова зазначила, що з нагоди Дня захисту прав споживачів у місті було організовано акцію «таємний покупець», результати якої кожному із підприємців, у кого проходили перевірки, будуть роздані у конвертах.

Розпочинаючи діалог, начальник відділу економічного розвитку виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради Оксана Субицька, подала основні моменти, що стосуються прав споживачів та у слайдовому форматі ознайомила підприємців із правилами торгівлі та переліку документів, які повинні знаходитися у куточку споживача.

Представник Держспоживслужби Мирослав Романишин навів ряд законодавчих актів, які варто вивчити підприємцям і які стосуються якості харчових продуктів. Проте ця тема була дещо новою та складною для присутніх, оскільки питання реєстрації операторів ринку (підприємців та вирорбників продукції), потребувало не кількахвилинного обговорення, а окремої зустрічі. Тому Лариса Кулікова запропонувала представникам цієї служби подати пропозиції щодо досконалого вивчення даного питання на додатковому засіданні із підприємцями.

У день захисту прав споживачів директор «Бізнес-центру» Оксана Сапіга проводила опитування жителів міста стосовно культури обслуговування покупців, а результатом цієї праці став відеоролик «Відгук споживача», який презентували того дня усім присутнім на зустрічі. Багато хто із присутніх зумів дізнатися, що думають пересічні громадяни про їхні торгові заклади, культуру спілкування продавця із покупцями.

Після завершення відеоперегляду, представник “Ощадбанку” ознайомила підприємців із пакетом послуг, які пропонує банкіська установа. Проте у присутніх виникло декілька запитань та зауважень з приводу оплати послуг, оскільки інший банк міста за аналогічні послуги бере набагато меншу плату. А тому організатори зустрічі запропонували вивчити перелік та тарифи послуг «Приватбанку» та наступного разу навести вагомі аргументи, чому саме “Ощадбанку”  підприємці повинні більше довіряти.

Насамкінець підприємці ділилися думками та пропозиціями, згадали, що найбільшою проблемою нинішнього часу є брак кадрів та їх плинність.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!