З початку функціонування Володимир-Волинського центру надання адміністративних послуг, допоки люди не навчилися правильно писати заяви та звернення, траплялося усяке.  Працівикам цієї установи доводилося вичитувати кіпи заяв, а ще приймати … покази газового лічильника, бо чомусь громадяни телефон Центру перепутали із телефоном Володимир-Волинської філії «Волиньгаз».

Як зазначає директор Володимир-Волинського ЦНАП Алла Троць, за минулий рік до них надійшло 1773 заяви та звернення.

В основному люди переймалися комунальними проблемами, наприклад ремонтом та грейдеруванням доріг. Досить актуальними залишаються земельні питання  – оренда та приватизація земельних ділянок. Побільшало звернень від учасників АТО.

Однак є кілька мешканців Володимира, які не уявляють свого життя без усіляких заяв та звернень до ЦНАП.

Як розповіла директор центру, ці городяни пишуть про все, що їм збреде у голову. Можуть  на сусіда поскаржитися, що голосно кашляє і не дає спати. Або просто написати, що сусідка сепаратистка, бо розмовляє російською мовою.  Тішить, що заяв подібного змісту небагато. З такими клієнтами ЦНАПу доводиться бути максимально толерантними та ввічливими.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!