У 2016 році до виконавчого комітету Володимир-Волинської міської ради надійшло 1773 звернення, що на 89 звернень менше, ніж за відповідний період 2015 року. Про це стало відомо на черговому засіданні виконавчого комітету міської ради, під час озвучення директором ЦНАП Аллою Троць інформації про роботу із зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради за 2016 рік.

Також стало відомо, що з усіх цих звернень – 892 письмових, 881 – усних, 1583 – індивідуальних, 190 – колективних, 12 – повторних, 6 звернень, зареєстрованих через поштову скриньку “Листи міському голові”, 7 – анонімних звернень.

Окрім того 138 звернень надійшло від органів влади вищого рівня (2015 рік – 145). З них: 102 звернення – з урядової “гарячої лінії”, 33 – з обласної державної адміністрації, 3 – через “Телефон довіри” облдержадміністрації.

У зверненні громадян порушено біля двох тисяч питань. Найактуальніші – питання комунального господарства та житлової політики. Не менше турбують городян питання земельних відносин, соціального захисту, економічної політики та торгівлі, праці та заробітної плати, освіти, науки та культури.

В результаті – 890 звернень вирішено позитивно, на 801 – дано роз’яснення, 10 – відмовлено та 7 звернень надіслано за належністю.

Слід відмітити, що в минулому 2016 році городяни більше почали готувати електронних звернень та електронні петиції.

Проте, городяни й далі не ігнорують особисті прийоми як міського голови так і його заступників. У минулому році до мера міста на особистий прийом звернулося 386 громадян, ще 495 городян звернулося до його заступників.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!