Додаткову ревізію наявних даних про місця концентрації випадків невиробничого травматизму сторонніх осіб на залізничних коліях вирішили провести на території Волині. На такій думці зійшлися під час робочої наради, де й розглядали це та інші дотичні питання. Про це повідомив відділ інформаційної політики Волинської ОДА, пише Волинський інформаційний портал.

Відбулася нарада у рамках проведення місячника безпеки перевезень на залізничному транспорті (відповідне доручення видало керівництво  Укртрансбезпеки № 1435 від 25.10.2016 року) й під керівництвом першого заступника голови обласної державної адміністрації Олександр Степанцова.

Окрім того, щодо основних тем інформували директор департаменту інфраструктури та туризму облдержадміністрації Іван Мирка, начальник Управління Укртрансбезпеки у Волинській області Володимир Степанов, заступник начальника Управління Укртрансбезпеки у Волинській області Ігор Лейбик, виконувач обов’язків начальника сектору з охорони праці Відокремленого структурного підрозділу «Рівненська дирекція залізничних перевезень Регіональної філії «Львівська залізниця» Ігор Руденко, начальник ВСП «Ковельська дистанція колії» Микола Ваць, начальник ВСП «Ківерцівська дистанція колії» Михайло Скуда, начальник ВСП «Сарненська дистанція колії» Олександр Царук, начальник станції Ковель, керівник Ковельського залізничного вузла Руслан Олександрук та начальник станції Луцьк Алігейдар Багіров.

Обговорили результати комісійних обстежень залізничних переїздів на території області та заходи з забезпечення безпеки їх функціонування з урахуванням інтенсивності руху транспорту, зокрема, перевезень пасажирів автобусами. Окрім того, зачепили й тему невиробничого травматизму сторонніх осіб на залізниці. Варто наголосити, що залізничники визначили найбільш небезпечні відрізки, так звані місця їх концентрації. А тому є потреба особливо ретельно відпрацювати заходи, аби убезпечити громадян від загибелі і травмування в зонах стихійних переходів через залізничні колії. Працюватимуть у подальшому, використовуючи засоби візуального інформування, гучномовці.

«До рішення, прийнятого за підсумками наради, внесли кілька важливих, на мій погляд, пунктів, – підкреслив у коментарі Олександр Степанцов. – Зокрема, начальникам дистанцій колій, начальникам станцій слід провести додаткову ревізію наявних даних про місця концентрації випадків невиробничого травматизму сторонніх осіб на залізничних коліях. Встановити причини, наслідки та обставини подій. Оновити списки потерпілих та надати примірники висновків розслідувань до Управління Укртрансбезпеки у Волинській області. Від цього великою мірою залежить безпека громадян, їхнє життя».

Окрім того,  залізничники розроблять, попередньо узгодивши з фахівцями облдержадміністрації, Програму попередження невиробничого травматизму на залізничному транспорті, обмеження доступу громадян до залізничних колій у місцях стихійних переходів, які не забезпечені спеціальними загороджувальними пристроями, та Програму ліквідації залізничних переїздів, які не функціонують або не відповідають нормам експлуатації.

Також у намірах – вийти з клопотанням до керівництва відокремленого структурного підрозділу «Рівненська дирекція залізничних перевезень Регіональної філії «Львівська залізниця» про обладнання переїзною сигналізацією, згідно з визначеними нормами, такі залізничні переїзди:

– 381 км ПК-6 перегону Чорторийськ–Маневичі, ділянки Сарни–Ковель, на автодорозі між селами Лісове–Вовчицьк Маневицького району;

– 12 км ПК-6 дільниці Вербка–Камінь-Каширський, автодорога  С-030618, село Гішин Ковельського району;

– 21 км + 705 м дільниці Вербка–Камінь-Каширський, автодорога С-031411 між селами Заріччя–Любче Ковельського району.

Також виконавча вертикаль та компетентні служби клопотатимуть перед керівництвом регіональної філії  «Львівська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця», аби ліквідувати ті залізничні переїзди, де відсутній рух автомобільного транспорту або ті, які взагалі не використовується.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!