Для того аби лише дізнатись про стан свого особового рахунку, наявність заборгованості, субсидій або переплати, щомісяця до Контакт-центру «Волиньгазу» звертається кілька тисяч волинян. Тому із жовтня компанією запроваджено нову послугу для споживачів: дізнатись стан рахунку можна у будь-яку пору доби за допомогою автоматичного режиму за телефононом коллцентру (0332)280-104, без необхідності чекати на відповідь оператора.

 

З початку року для отримання консультації до Контакт-центру «Волиньгазу» надійшло понад 250 тис. звернень від клієнтів, що навіть перевищує кількість усіх споживачів блакитного палива області. Лише для того аби дізнатись про стан свого особового рахунку припадає близько 15% від кількості усіх звернень за цей час.  З початком опалювального сезону кількість дзвінків від споживачів почала зростати, тому для оперативності їх обслуговування у колл-центрі було запроваджено новий сервіс, який дозволить споживачам в автоматичному режимі отримати інформацію про стан свого рахунку – наявність заборгованості чи переплати на ньому. Раніше таке голосове меню давало клієнтам можливість лише передати показання лічильника без необхідності чекати на відповідь оператора.

Для того аби прослухати інформацію про поточний баланс, споживачу необхідно лише знати свій номер особового рахунку, який складається із 10 цифр та зателефонувати на номер (0332)280-104. За голосовими підказками автовідповідача необхідно клавішами телефону підтвердити бажання прослухати інформацію у тоновому режимі, обрати мову спілкування («2» – українська мова) і натиснути цифру «3», що вмикає послугу надання інформації про наявний баланс. Далі потрібно ввести номер особового рахунку, після чого буде озвучено інформацію про стан рахунку споживача.

«Серед усієї кількості споживачів, які телефонують до контакт-центру досить суттєва частка тих, хто хоче отримати лише кількасекундну консультацію, але для цього змушений чекати «на лінії». За допомогою нового сервісу дізнатись про стан рахунку споживач зможе у будь-який день та будь-яку пору доби, не витрачаючи на це зайвого часу. Попри наявність різних каналів зв’язку із газовою компанією, лінія Контакт-центру залишається  найбільш затребуваною серед споживачів, найбільшу кількість звернень ми отримуємо саме по телефону», – розповідає  начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Волиньгаз» Юрій Петрук.

Також усі волиняни мають можливість дізнатись свій баланс через  мережу Інтернет на сайті 104.ua за допомогою сервісу «Особистий кабінет», який відкриває споживачу повний доступ до стану його рахунку. Із сайту можна стежити за здійсненням нарахувань за газ, оперативно завантажувати рахунок до сплати, оплачувати за паливо онлайн, передавати показання лічильників, отримувати консультації спеціаліста та стежити за нарахуваннями субсидій.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!