Голова ДАК «Автомобільні дороги України» Артем Гриненко прибув на Волинь, щоб перевірити, чи готові автошляхи до зими.

Спершу очільник відомства оглянув потужності Луцького райавтодору та поспілкувався з керівниками дорожніх служб області, повідомляє ВІП.

Усі облавтодори повинні були до 1 жовтня заготовити 60% від річної норми піщано-соляної суміші та інших матеріалів. На Волині посипкових матеріалів підготували із запасом.

Головний «дорожник» України перевірив волинські автошляхи

«Суміші, фрикційні матеріали заготовлені на 100 % від плану. З цим проблем не буде. Солі ми привезли 1500 тонн, піску ми заготовили 18 тисяч тонн. Залишки піщано-соляної суміші з попереднього періоду складають 20,1 тисячі тонн. І коли ми підготуємо піщано-соляну суміш, то матимемо приблизно 40 тисяч тонн на зиму. У попередньому році ми використали 22 тисячі тонн, позаторік – 19 тисяч тонн, а в 2013 році, коли зима була лютіша, ми використали 32 тисячі тонн. Тобто у нас є запас посипкових матеріалів», – розповів директор Волинського облавтодору Олександр Зіньков.

Технікою Волинь теж забезпечена – усього 230 одиниць на область. Щоправда, останнє поповнення рухомого складу, наприклад, Луцького райавтодору було ще у 2008 році. Загалом же середній вік техніки – 20–25 років.

 Артем Гриненко зауважив, що наступного року на рівні держави планують виділити 250 мільйонів на техніку для дорожніх служб. «Також ми зараз працюємо над можливим лізингом. Окрім того, вже є починання у співпраці з міжнародними фінансовими організаціями з метою залучити кошти. Є підтримка, вже почалися переговори. Можливо, наступної весни ми закупимо за рахунок кредитних коштів і оновимо частково техніку. Поки що ми не можемо спланувати точні цифри, але, думаю, якщо хоча б по 10 одиниць на область купимо, вже буде добре», –зазначив посадовець.

Та найкритичніша ситуація – не з технікою, а з кадрами: через низьку зарплату працівники йдуть із підприємств. «Раніше в нас філія була потужна. У 2008 році у філії було 206 людей, а зараз 75. Коли було 26 людей, то ми й іншим районам допомагали, були підмінні водії. А зараз проблема. Треба щось робити в галузі», – розповів керівник Луцького райавтодору Віталій Єрко.

Головний «дорожник» України перевірив волинські автошляхи

«Проблема номер один – це заробітні плати. Я вважаю, що дорожники в нас – патріоти і герої, тому що за 2 тисячі гривень виходять взимку, чергують, по дві години працюють техніками в машинах. Ми вже подали документи на підвищення зарплати до 5 тисяч гривень. Сподіваємося, підтримка буде в Укравтодорі і в Міністерстві. Це може бути вже з наступного місяця,якщо буде політична підтримка. Наскільки я розумію, до кінця року грошей вистачає на дорожню галузь. У деяких областях навіть не встигають освоювати кошти», – розповів Гриненко.

«Якщо буде Дорожній фонд, про який говорить міністр інфраструктури і який вже пройшов перше читання у Верховній Раді, то наступного року у нас вже буде до 20 мільярдів гарантованих коштів на дорожню галузь. Це не набагато більше, ніж цього року, але це дозволить планувати роботи і облавтодори будуть знати, що вони гарантовано отримають певну суму за місяць», – запевнив київський посадовець.

Головний «дорожник» України перевірив волинські автошляхи

Головний «дорожник» України перевірив волинські автошляхи

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!