Аби не втратити свою аудиторію через зростаючу конкуренцію з Facebook, Snapchat і Twitter, відеохостинг YouTube зайнявся розробкою нового внутрішнього розділу Backstage.

Це буде своєрідна соціальна мережа, де користувачі зможуть обмінюватися фотографіями, посиланнями, текстовими повідомленнями і відео зі своїми передплатниками, а також проводити опитування, пише VentureBeat.

Передбачається, що розділ запустять уже до кінця 2016 року. можливо, навіть восени. Він буде доступний не тільки для комп’ютерів, а й для мобільних пристроїв. Правда, спочатку користуватися ним зможе тільки обмежене коло YouTube-каналів.

Backstage буде розташований поруч з вкладками “Головна” і “Відео”. Пости, що публікуються в новому розділі, відображатимуться в зворотному хронологічному порядку. Також вони з’являться в стрічках і оповіщеннях передплатників.

Фахівці відзначають, що запуск Backstage ознаменує появу принципово нового контенту на YouTube, а також розширить можливості відеошерінга.

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!