Сервіс – найголовніше, що впливає на розвиток бізнесу. І коли ти заходиш в супермаркет, бачиш привітливі обличчя персоналу, а для зручності облаштовані спеціальні камери схову, де можна поставити свої речі, – хочеться, повірте, ще не раз повернутися у цей магазин.

Але такий сервіс не усюди. Останнім часом у супермаркеті, що на першому поверсі торгового дому «Роксолана», неможливо покласти речі до камер схову. А все тому, що вони просто усі замкнені, а та пара-трійка, що відкрита для покупців,  мало не на вагу золота.

Приклад з особистого  походу до цього торгового закладу. Післяобідня пора, в залі покупців вдвічі менше, ніж обслуговуючого персоналу. Проте камери схову всі на замку. Утворилася черга вже не за товаром, а до самих камер. Мало не сварилися за право першим  поставити туди речі, коли покупці, що вже встигли скупитися, відмикали шафку. Багато хто просто не витримував і йшов геть.

Продавці на касі знизують плечима, мовляв,  вони й гадки не мають, чому там все замкнено.  То хіба таким має бути сервіс та обслуговування покупців?  Чи ви вважаєте, що іменні персональні картки на знижки вирішать усі проблеми сфери обслуговування вашого супермаркету?

Звертаємося до власників супермаркету, або ж їхніх керівників у місті Володимирі-Волинському. Вважаємо, що коли замки поломані або ключі згублені, ви повинні подбати про їх заміну або заміну цілісного комплексу камер схову речей. Бо є ще законодавство про захист прав споживача, яке  стоїть на боці, в даному випадку, покупців. І коли організовуєте подібний бізнес, варто не забувати й про додаткові умови його ведення. У протилежному випадку ви можете просто втратити своїх клієнтів.

Людмила Гнатюк

Якщо Ви знайшли помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter. Дякуємо!